Sonntag, 26. Oktober 2008

چگونه می توانیم از تندرستی خود نگهداری کنیم ؟

چگونه می توانیم از تندرستی خود نگهداری کنیم ؟
پیش از هر چیز ما در سده ی بیست و یکم 21 زندگی می کنیم و پیشرفت ی دانش ی پزشکی به ما این توانائی را می دهد که از ساختار درونی پیکر خود آگاه گردیم وارونه ی تازی پرستان که مردم دردمند و بیمار را روانه ی مشهد می کنند تا پزشک همگانی رضا انگوری تازی مردم بیمار را درمان سازد بی آنکه خود بدانیم که کچل اگر پزشک بود سر خود درمان می کرد رضا انگوری تازی اگر توانائی و دانش پزشکی داشت خود را درمان می کرد تا انگور زهرآگین (سمی) او را نکشد . دستگاه ی اهریمنی آخوند از نادانی ما همواره سود برد می برد و خواهد برد . اگر تازیان پزشک روان کاو و درمان گر خوبی بودند بیشتر آنان به دست ی خویشاوندان و همسران خود کشته نمی شدند واین خود به روشنی نشان می دهد که تازیان تا چه اندازه دست کم در این زمینه بی دانش بودند ناگفته نماند که محمد تازی هم به دست ی یک زن یهودی با زهر( سم ) روانه ی پردیس (بهشت) روسپی خانه ی اسلامی یا به گفته ی باختری ها بوردل شده است . دانش پزشکی در روزگار ما توانا ئی شناسائی بیماری را پیش از آغاز پیشرفت پیچید ه ی بیماری به ما می دهد هر کسی بایستی سالانه یکبار آزمایش خون بکند تا از این راه پیشرفت و آغاز بیماری با روش های نو و بی دردسر گرفته شود هر چه بیماری زودتر شناخته شود به همان اندازه درمان بیماری آسان تر و زندگی ما بی دردسر سپری می شود بازرسی (کنترل) سالانه ی کار دستگاه ی دل (قلب) و مغز با یاری دستگاه
E.K.G و E.E.G ا ک گ و ا ا گ که به دست ی نامسلمانان گهنمی (جهنمی ) ساخته شده است به ما این توانائی را در آشنائی بیشتر و شناخت بهتر پیکر ما را به ما می دهد بهتر است سال یک بار به گفته ی ما ایرانی ها سر و پا ی خودمان را آزمایش کنیم اینگونه کارها را به کاردان بایستی سپرد نه به رضا انگوری تازی که نماینده ی ستم ی تازش تازیان مسلمان به ایرانیان در مشهد می باشد. نگهداری از تندرستی را به دو بخش می شود بخشش( تقسیم) کرد
بخش نخست
این بخش بخشی ست که کار را به کاردانان پزشکان بایستی سپرد نه به آخوند سر کوچه که از این راه نان خود را به دست می آورد نه به رضا انگوری تازی که از تندی( شدت) نادانی و بی دانشی انگور زهر آگین را نوش کرد و راهی روسپی خانه ی اسلامی پردیس( بهشت) گردید
بخش دوم
این بخش بخشی ست که ما خودمان در تندرستی و بیماری خودمان دست داریم وما می توانیم با آگاهی از بخش نخست از پیکر خود بازرسی( کنترل) و نگهداری بکنیم
آسان ترین کاری که به ما توانائی بیمار نشدن را می دهد آشنائی و شناخت ما از پیکر خودمان و بیماری
هاست
ورزش کردن
ز ورزش پرورش ده جان تن را
ز رستم حفظ کن شاه وطن را
هنگام سربازی در جنگ ایران و عراق سروده بالا در باره ی ورزش تنومندی و میهن پرستی بود که روی دیوار نوشته شده بود که برادران مسلمان تازی پرست حزب اللهی واژه ی شاه را پامال کردند
ورزش روزانه برای آنانیکه توانا هستند راه پیمائی و یا گام پیمائی برای آنانی که ناتوان هستند ورزش کردن پیکر آدمی را تنومند می سازد و همه ی پیکر آدمی را بویژه فشار خون را بازرسی( کنترل ) می کند و یاخته های پیکر ما را نیرومند می سازد
پرخوری به تندرستی ما زیان می رساند همانگونه که کم خوری بی اندازه پیکر آدمی را ناتوان می سازد
از خوردن چربی بیش از اندازه جانوری( حیوانی ) خودداری ورزید چرا چربی ها در درون رگ ها انباشته می شوند و خون نمی توان به آسانی به مغز و به دیگر پیکر ما برسد
از خوردن نمک بیش از اندازه خودداری ورزید چرا نمک بیش از انذازه فشار خون را بالا می برد و برای تندرستی دل( قلب) و سایر اندام زیان آوراست
ازخوردن شکر( قند) بیش از اندازه خوداری ورزید چرا بیماری شکر (قند) یا دیابت دهها بیماری دیگر را با خود می آورد
از خوردن گوشت بیش از اندازه خودداری ورزید
گیاه خواری یک سویه و نادرست خود به بیماری پایان می یابد
گوشت خواری و گیا ه خواری را با هم بیامیزید تا پیکر تندرست داشته باشید
روزانه یک جام می سرخ یا سپید بنوشید اگر تازی پرستان گفتند که می نارواست( حرام) است به آن ها بگوئید که تازیان مسلمان پس از شورش محمد تازی 12 سال می خوردند از آنجائیکه تازیان ی دیروز و مردم کشورهای اسلامی امروز فرهنگ می خوردن و می خواری را نداشتند و ندارند پس از خوردن یک یا دو پیاله کاردهایشان را بیرون می آورند و بسان تازیان دیروز به جان هم می افتند محمد تازی پس از گذشت 12 سال از شورش اش گفته است که بهتراست می ننوشید این خود نشان می دهد که الله ی تازیان 12 سال پیش نمی دانسته که می چیز بدی است آنچنان می بایستی به رویدادها می نگریست تا تازیان همدیگر را پاره کنند آنگاه بگوید که دیگر در این جهان می ننوشید پس از مرگ در پردیس (بهشت) در کنار زیبارویان به اندازه ی بس می خواهید نوشید آنگونه که در تازی نامه ی تازیان( قرآن عربها ) در سوره ی محمد آیه ی 15 آمده است

مَثَلُ الْجَنَّةِ الَّتِي وُعِدَ الْمُتَّقُونَ فِيهَا أَنْهَارٌ مِّن مَّاء غَيْرِ آسِنٍ وَأَنْهَارٌ مِن لَّبَنٍ لَّمْ يَتَغَيَّرْ طَعْمُهُ وَأَنْهَارٌ مِّنْ خَمْرٍ لَّذَّةٍ لِّلشَّارِبِينَ وَأَنْهَارٌ مِّنْ عَسَلٍ مُّصَفًّى وَلَهُمْ فِيهَا مِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ وَمَغْفِرَةٌ مِّن رَّبِّهِمْ كَمَنْ هُوَ خَالِدٌ فِي النَّارِ وَسُقُوا مَاء حَمِيمًا فَقَطَّعَ أَمْعَاءهُمْ
﴿15

مثل بهشتى كه به پرهيزگاران وعده داده شده [چون باغى است كه] در آن نهرهايى است از آبى كه [رنگ و بو و طعمش] برنگشته و جويهايى از شيرى كه مزه‏اش دگرگون نشود و رودهايى از باده‏اى كه براى نوشندگان لذتى است و جويبارهايى از انگبين ناب و در آنجا از هر گونه ميوه براى آنان [فراهم] است و [از همه بالاتر] آمرزش پروردگار آنهاست [آيا چنين كسى در چنين باغى دل‏انگيز] مانند كسى است كه جاودانه در آتش است و آبى جوشان به خوردشان داده مى‏شود [تا] روده‏هايشان را از هم فرو پاشد

(15)

اینجاست که فرزانه ی فرهیخته ی پارسی گوی ایران زمین کیوان نیشابوری (خیام نیشابوری) در برابر چرندیات محمد تازی می گوید
گویند بهشت وحورعین خواهد بود
و آنجا می و شیر و انگبین خواهد بود
گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک
چون عاقبت کار چنین خواهد بود

Keine Kommentare: