Dienstag, 1. September 2009

دروغ هر چه بزرگتر باشد به اسلام و مسلمانی نزدیکتر است

دروغ هر چه بزرگتر باشد به اسلام و مسلمانی نزدیکتر است

نیما

O مسواک زدن در حمام باعث درد دندان ميشود!
ـ (منبع: من لا يحضره الفقيه
- جلد يک، ص. ۵۳)

O در ادرار ائمه آلودگی نيست! �
"ليس فی بول الائمه استخباث" � ( منبع:
انوار ولايه، ص.. ۴۴۰ )

O خوردن آب در حالت ايستاده در شب باعث زردی ميشود!
� "شرب الماء من قيام
بالليل يورث ماء الاصفر" ـ ( منبع: اصول کافی جلد ۶-ص۴۹۸ )

O نگاه کردن به آلت تناسلی زن باعث کوری ميشود!
� "النظر الی فروج النساء
يورث العمی"- (منبع : من لا يحضره الفقيه -جلد ۳ ص۵۵۶ )

O آه اسم خدا ست!-
"آه اسم من اسماء الله الحسنی"
- مستدرک الوسائل جلد ۲ ص۱۴۸

O ملکی بنام خرقائيل هست که ۱۸ هزار بال دارد
و بين هر بالش پنجاه سال
زمان برای ديدن لازم است! ـ
"ان لله ملکا يقال خرقائيل له ثمانيه عشر الف
جناح مابين جناح الی جناح خمس مائه عام" �
( منبع : کتاب البرهان جلد، ۲
ص.. ۳۲۷ )

O ملکی هست که اسمش منت
و هميشه بالای قبر امام حسين است
! ـ ( الکافی جلد ۴ ص ۵۸۳)

O امام ده علامت دارد از جمله
آنها ختنه شده بدنيا می آيد!
، با پا
وبراحتی متولد ميشود
جنب نميشود!،
اگر بخوابد قلبش بيدار است،
چشمش
ميخوابد ولی قلبش بيدار است!،
همانطور که از جلو ميبيند
از عقب هم
ميبيند! ـ
"يولد مطهرا مختونا
و لا يجنب و تنام عينه و لا ينام قلبه و
يری من خلفه
کما يری من امامه"
ـ ( منبع : اصول کافی جلد يک ص ۳۱۹ کتاب
حجه باب مواليد الائمه )
O امام زمان لخت و
عريان ظاهر ميشود
!
ـ "انه سيظهر عاريا امام قرص الشمس"
ـ (منبع: حق اليقين، ص. ۳۴۷ )

O ابن بابويه روايت ميکند
که ابی عبد الله مردی را ديد
که کفش سياه
پوشيده فرمود چرا
کفش سياه پوشيدی،
مگر نمی دانی کفش سياه نور چشم را کم
ميکند و مردانگی را ضعيف ميکند؟ ..
بر تو باد پوشيدن کفش زرد
که نور چشم
را زياد ميکند
و باعث قوت مردانگی ميشود!. ـ
"عن ابی عبد الله انه رای
رجل و عليه نعل سوداء فقال مالک
و لبس السوداء؟ هی تضعف البصر
و ترخی
الذکر و���" ـ
( منبع : کتاب خصال شيخ صدوق ..ابن بابويه باب سوم جلد یک،
ص. ۹۹ )

O روايت از علی (ع): اولين حيوانی که
پس از رسول خدا(ص)
از دنيا رفت عفير
خر رسول خدا بود!
اين خر با رسول خدا صحبت کرده بود
!
و گفته بود : پدر و
مادرم فدای تو، پدرم از قول پدرش
و از قول جدش و جد جدش
و ..نقل کرده که
نوح (ع) جد من را
در کشتی گذاشت و
به مردم گفت ای مردم
از نسل اين خر،
خری متولد ميشود
که رسول خدا
بر او سوار ميشود،
و من خوشحالم
که آن خر

هستم !
ـ "عن امير المومنين
علی قال ان اول
شيی من ادواب توفی هو
عفير
حمار رسول الله
ذالک الحمار کلم
رسول الله فقال بابی
انت و امی ���" ـ (
منبع: اصول کافی جلد ۱ ص ۱۸۴-
کتاب الحجه باب
ما عند الائمه من سلاح رسول
الله )

O از امام حسن (ع) روايت شده است که
ايشان فرمود برای خداوند دو شهر است
( خدا دو شهر دارد) يکی از انها در مشرق
است و يکی در مغرب، و در آنها ۷۰
ميليون زبان و جود دارد! و من همه
آن زبانها را ميدانم! ـ "عن ابی عبد
الله الحسن قال ان لله مدينتين احداهما
بالمشرق و اخری بالمغرب و فيها
سبعون الف الف لغه و انا اعرف جميع تلک
اللغات" ـ ( منبع: اصول کافی -
جلد يک - ص ۳۸۴ و ۳۸۵ باب مولد حسن ابن علی)

O خوردن خاک نفاق می آورد! � "اکل الطين
يورث النفاق" ـ ( منبع: الکافی
جلد۲- ص۲۶۵ ). خوردن خاک حرام است
مثل خون و مردار و گوشت خوک اما خوردن
خاک قبر امام حسين باعث شفاء
از بيماريها ميشود!
.. ـ
"اکل الطين حرام مثل
الميته و الدم و لحم اخنزير الا طين قبر
الحسين فيه شفاء من کل داء"- (
منبع: اصول کافی جلد ۳ - ص ۳۸۷)

O توسل به امام موسی کاظم باعث جلای
چشم ميشود
!.ـ " التوسل بالامام موسی
الکاظم ينفع لوجع العين" ـ ( منبع
: باقيات الصالحات ضميمه مفاتيح الجنان
-شيخ عباس قمی ص ۷۴۵ )

o امام حسين(ع) از سينه حضرت زهرا
شير نخورد بلکه پيامبر انگشتش را در
دهان او ميگذاشت و او می مکيد و
برای سه روزش کافی بود!. ـ " لم يرضع
الحسين من فاطمه (س) و لا من انثی
کان يوتی به النبی (ص) فيضع ابهامه فی
فمه فيمص منها ما يکفيه اليو مين و
الثلاث "ـ ( منبع: اصول کافی کتاب
الحجه - باب مولد حسين ابن علی )

o پيامبر از ابوطالب شير ميخورد! ـ
" لما ولد النبی (ص) مکث اياما ليس له
لبن فالقاه ابو طالب علی ثدی نفسه
فانزل الله فيه لبنا فرضع منه اياما" ـ
( منبع: اصول کافی - کتاب الحجه - باب
مولد النبی(ص) - جلد يک ص ۳۷۳ )

o فاطمه زهرا (س) حيض نميشده است!
ـ "عن ابی الحسن قال ان بنات الانبياء
لا يطمثن" ـ ( اصول کافی - کتاب
الحجه - باب مولد الزهراء - جلد يک ص.
۳۸۲ )

o در روايت است که علی (ع) با رسول خدا
به مسافرت رفت و عايشه همراهش بود
و تنها يک لحاف همراهشان بود ! و
علی میگوید رسول خدا بين من و عايشه
خوابيد ! و هنگاميکه رسول خدا شب برای
نماز شب بر خاست من و عايشه در يک
لحاف بوديم ! ـ " قال علی سافرت مع
رسول الله و کان له لحاف ليس له لحاف
غيره و معه عائشه و کان رسول الله
ينام بينی و بين عائشه فاذا قام الی
اللصلوه الليل ���.." ـ
( منبع: بحار الانوار جلد ۲ - ص ۴۰ دار احياء
التراث العربی - بيروت بحار الانوار ص. ۲۹۷ )

o هنگاميکه امام حسين به شهادت رسيد
بين امام سجاد و محمد ابن حنفيه
فرزند علی(ع) بر سر امامت اختلاف افتاد
�محمد ابن حنفيه به امام سجاد گفت
تو خودت بهتر ميدانی که من از تو لايق تر
هستم و امام سجاد در جواب گفت
پاسخ تو را حجر الاسود ميدهد ! و دعوت
کرد که به آنجا بروند ..آنگاه محمد
ابن حنفيه حجر الاسود را صدا زد و هيچ
جوابی نشنيد اما تا امام سجاد حجر
الاسود را صدا زد حجر به صدا در آمد و گفت
امامت مال علی ابن الحسين
است
و نزديک بود حجر الاسود از جا کنده شود!
ـ "لما قتل الحسين (ع) ارسل محمد
ابن الحنفيه الی علی ابن الحسين و ��
" ـ ( منبع: اصول کافی - جلد يک ص
۳۴۸ اعلام الوری للطبرسی ۲۵۸)

o علی(ع) بر روی ابرها پرواز ميکند !
. خداوند ابرها را برای علی مسخر
ساخت و او شرق و غرب عالم را درنورديد!
. ـ "ان الله سخر لعلی السحاب
فکان يسير فی الارض شرقا و غربا"
ـ ( منبع: تفسير الميزان جلد ۱۳ - ص ۳۷۲
بحار الانوار جلد ۳۹ - ص ۱۳۸)

o رعد و برق آسمان از تدبير علی است!
. ـ " قال ابو عبد الله عليه السلام
.. ماکان من هذا الرعد فانه
من امر صاحبکم قلت من صاحبنا؟ قال امير
المومنين علی عليه السلام الاختصاص"
ـ ( منبع: المفيد ص ۳۲۷ بحار الانوار
جلد ۲۷ ص ۳۳

____________ _________ _________ __



Keine Kommentare: